اختلال یادگیری کودکان (اختلال دیکته نویسی)
دیکته نویسی کودکان
مقطع ابتدايي زير بناي مقاطع ديگر تحصيلي مي باشد و در مقطع ابتدايي نيز پايه اول اساس پايه هاي ديگر مي باشد و هر چقدر دانش آموزان در اين پايه بهتر آموزش ببينند، در پايه هاي ديگر راحت تر هستند و بالعكس. در پايه اول دو درس رياضي و فارسي ( قرائت فارسي و املاي فارسي ) دروس كليدي هستند و معمولاً بيشترين ساعات به اين دو درس اختصاص مي يابد و از بين دو درس ذكر شده، درس فارسي از اهميت دو چنداني برخوردار مي باشد. طوري كه بدون يادگيري درس فارسي، يادگيري دروس ديگر تقريباً غير ممكن مي باشد.
نویسنده: سینا لباف، کارشناس کاردرمانی
کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا
تهران - خیابان سی متری نیرو هوایی - نرسیده به پیروزی - روبروی ایستگاه بی آر تی پیروزی
جنب نمایشگاه اتومبیل عبدی - پلاک۱ - واحد ۲
تلفن:۷۷۴۱۵۲۱۷- ۷۷۷۵۳۲۲۷
+ نوشته شده در 2015/4/22 ساعت 0:23 توسط دکتر علیرضا شمس الدینی
|
این وبلاگ به مسائل مختلف در زمینه تخصصی کاردرمانی، گفتاردرمانی و توانبخشی ( فلج مغزی و اختلالات تعادلی کودکان، اختلالات یادگیری کودکان، اختلالات گفتاری و لکنت، سکته مغزی، ضربه مغزی، اختلالات عضلانی و ام اس)می پردازد. مطالب توسط متخصصین کاردرمانی نوشته شده و برای راهنمایی بیماران و خانواده آنها می باشد. ذکر مطالب با ذکر نام نویسندگان و استفاده از لینک فعال بلامانع است. سعی می شود به سوالات و پرسش های خوانندگان در اسرع وقت پاسخ دهی شود. از راهنمایی و انتقادات شما خوانندگان عزیز پیشاپیش قدردانی می شود.